reklama

V Komore

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na svitaní kráčam po strmom svahu, 

srdce som zanechal na tvojom prahu.

Môžeš nim preletieť nad Annapurnou,

ulicou slnečnou a aj tou chmúrnou.

Sprejovať graffiti na fádne múry,

ked bude divoké, začne sa búriť. 

V šatníku môže ti odháňať mole,

a z ramien všetky zlé, ťaživé bôle.

Čítaj ho ked budeš cestovať vlakom,

si nebo belasé prekryté mrakom.

Refrén:

/V srdcovej komore mám vystavený,

portrét len jedinej pôvabnej ženy.

Má väčšiu hodnotu než Mona Líza,

zvodne sa usmiala a potom zmizla./

Ovzduším nesie sa borovíc vôňa,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

srdce mi odpadlo do tvojho lona.

Tušom vyplnené potichu drieme,

môžeš ho zasadiť do černozeme.

Surovo odhodiť do líščej nory,

len ona vie čo ma tak urputne morí.

Bude ti vankúšom, dekou i lampou,

môžeš ho zamraziť, popíjať slamkou.

Hrať na ňom balady ako na lutne,

ked po dni daždivom bude ti smutne. 

Michal Karvay

Michal Karvay

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa písaniu textov piesní. Napísal som pre kapelu Instinct pieseň Valčík s Ilúziou. https://www.youtube.com/watch?v=ROnGarvLvRo Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu